نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها

پیروزی شمال بر جنوب| گرگان، نفت را به آتش کشید

  • کد خبر: ۵۵۲۳۶
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
پیروزی شمال بر جنوب| گرگان، نفت را به آتش کشید
بازی حساس و دیدنی شمال و جنوب بسکتبال ایران به نفع گرگانی ها به پایان رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان ساعت ۱۷ امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد و با نتیجه ۸۷ بر ۷۸ به نفع شهرداری گرگان به پایان رسید. راز این بازی سخت پرتاب‌های نویدرضایی‌فر و برتری جمشیدی در همۀ دقایق بازی بود که بر تمامی نوسانات بازی تیم شهرداری گرگان مقابل نفت آبادان پایان داد.

بازیکنان آغازگر نفت آبادان: عدنان شاوردی، سعید داورپناه، رسول مظفری، امیر صدیقی و محمد حسن‌زاده
سرمربی: حماد سامری
بازیکنان آغازگر شهرداری گرگان: نوید رضایی فر، پری پتی، محمد جمشیدی، مایک رستم‌پور و کیوان ریاعی
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

کوارتر اول
عدنان شاوردی با ۳ امتیازی اش داستان بازی را آغاز می‌کند. در ادامه سعید داورپناه هم دو امتیاز برای آبادانی‌ها می‌گیرد. سبد اول شهرداری هم با مایک ۳ امتیازی است. نفت بازهم با شاوردی که شروع خوبی دارد امتیاز می‌گیرد و دست صدیقی هم به سبد باز می‌شود. ریاعی اینطرف اختلاف را کم می‌کند، اما توپ‌های نفتی راه سبد گرگان را خوب پیدا کرده است. خطای مظفری روی جمشیدی ۳ پرتاب موفق این بازیکن را در پی دارد و در ادامه دو پرتاب ۳ امتیازی واحدی و جمشیدی گرگان را ۱۶ بر ۱۵ پیش می‌اندازد. فول گل ۴ امتیازی نوید رضایی‌فر اختلاف را ۵ می‌کند. ۳ امتیازی سهراب‌نژاد بازی را جذاب‌تر می‌کند، ولی نوید خودش سبد بعدی را می‌گیرد. در ادامه ابتکار عمل با شهرداری‌چی هاست تا به ۲۵ برسند، اما بازربیتر سهراب‌نژاد با خطای گرگانی‌ها توام می‌شود. پرتاب سنتر نفت هدر می‌رود تا شهرداری ۲۵ بر ۱۹ فاتح وقت اول شود.

کوارتر دوم
محمد جمشیدی سبد اول را می‌گیرد. خلیل‌نژاد بازگشتش را با یک ۳ امتیازی اعلام می‌کند. فول گل داورپناه روی محمد سینا واحدی با پرتاب هدر رفته او توام می‌شود و یاسین هم از راه می‌رسد تا به نفت اوپن شات بزند. در ادامه آرون هم با ۳ امتیازی اش نشان می‌دهد آماده است و سهراب‌نژاد اختلاف را کمتر می‌کند. در امتیاز ۳۱ بر ۲۷ مهران شاهین‌طبع وقت استراحت می‌گیرد و لحظاتی پس از بازگشت دو تیم به زمین این بار حماد سامری وقت استراحت می‌گیرد. دانک حسن‌زاده شهرداری‌چی‌ها را از خواب می‌پراند و در ادامه خطای غیرورزشی علیار را هم صاحب امتیاز می‌کند. نفت با داورپناه به یک قدمی شهرداری می‌رسد. ۳۲ بر ۳۱. کیوان ریاعی در پرتاب‌هایش کم اشتباه است و خود او در حمله بعد با کمک شیشه سبد نفت را فرو می‌ریزد تا سامری دومین وقت استراحت خود را هم بگیرد. در بازگشت دو تیم یکی از پرتاب‌های آزاد ارغوان گل می‌شود و‌خود اوست که سبد بعدی را هم می‌گیرد. مظفری اختلاف را به زحمت کمتر می‌کند، اما در برگشت کیوان از روی فست برک امتیاز می‌گیرد. امتیاز بعدی متعلق به سهراب‌نژاد است و نفت از اشتباه شهرداری ۲ امتیاز دیگر با رسول مظفری می‌گیرد تا شاهین طبع هم دومین تایم‌اوتش را بگیرد. لو دادن توپ نوید همان و فرو ریختن سبد گرگان همان، ولی خود رضایی‌فر در فست‌برک تلافی می‌کند تا گرگان ۴۳ بر ۴۰ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
داورپناه کار ناتمام حسن‌زاده را کامل می‌کند و سبد اول نیمه دوم را می‌گیرد. پتی خیلی زود با فلوتر دیدنی‌اش جواب می‌دهد. نوید همچنان در پنالتی بی‌نقص عمل می‌کند. همکاری سهراب‌نژاد و حسن‌زاده نمی‌گذارد اختلاف زیاد شود. خلیل‌نژاد، اما یکی از دو پرتابش را گل می‌کند و در حمله بعدی حسن‌زاده بازی را در امتیاز ۴۷ مساوی می‌کند. نفت خیلی زود ۴ خطایی شده، ولی جمشیدی هم یکی از پرتاب‌هایش را هدر می‌دهد. آرن داودی اولین بازیکن ۵ خطایی میدان است. نفت با خلیل‌نژاد پیش می‌افتد! ۵۱ بر ۵۰. داورپناه یکی از دو پرتابش را هدر می‌دهد. عصبانیت نوید خطای غیر ورزشی او را در پی دارد. پرتاب نفت گل نیست. در موقعیت مالکیت، اما شاوردی توپ را گل می‌کند و دو پرتاب داورپناه این بار گل می‌شود. ریاعی هم دو پنالتی موفق دارد. سهراب‌نژاد زیر سبد موفق است تا در امتیاز ۵۸ بر ۵۲ به سود نفت شاهین‌طبع وقت استراحت بخواهد. در بازگشت خلیل‌نژاد نفت را به ۶۰ می‌رساند. ریاعی این بار دو پرتاب موفق دارد و در فست برک جمشیدی اختلاف را به ۳ کاهش می‌دهد تا در حمله بعدی نوید کار را در ۶۰ مساوی کند و پتی هم از اشتباه نفتی‌ها نهایت استفاده را ببرد تا شهرداری ۶۲ بر ۶۰ پیش بیفتد.

کوارتر چهارم
لی‌آپ جمشیدی هنرمندانه به سبد نفت می‌غلتد. صدیقی در آخرین لحظه مالکیت ۳ می‌زند، اما پتی جوابش را می‌دهد. اعتراض کیوان ریاعی با تکنیکال او همراه است. داورپناه پرتابش را هدر می‌دهد، اما خود او از کرنر ۳ می‌زند. کار تماشایی رضایی‌فر اختلاف را به ۵ می‌رساند. سامری وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت لی‌آپ داورپناه به سبد می‌رود، اما نوید بازی خوبش را با یک ۳ دیگر کامل می‌کند. آنطرف نفت با حسن‌زاده به ۷۰ می‌رسد، اما شهرداری اختلاف را بیشتر می‌کند تا سامری بازهم تایم اوت بگیرد. در لحظات پایانی نفت نزدیک می‌شود، اما ارغوان ۳ به موقعی می‌زند. در لحظات پایانی هم فول گل روی جمشیدی باعث می‌شود گرگان ۸۷ بر ۷۸ برنده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->